Hoe werkt de verhuurshop


1
Maak je selectie en verstuur de offerte aanvraag
Vul de gewenste gebruiksperiode in en zoek vervolgens de producten uit onze verhuurshop waar je naar op zoek bent. Zodra je alles hebt gevonden ga je naar de winkelwagen, waar je de aanvullende gegevens kunt invullen om hiermee de offerte aanvraag te versturen.
2
Ontvang, controleer en bevestig de offerte
Zodra je de offerte aanvraag hebt verstuurd gaan wij ermee aan de slag; we controleren de beschikbaarheid en stellen de offerte op. Deze krijg je per e-mail toegestuurd. Controleer deze goed of alles klopt en naar wens is. Vervolgens kan je offerte online ondertekenen om deze te bevestigen.
3
Voldoe de factuur en ontvang de gewenste apparatuur
Na het bevestigen van de offerte krijg je de factuur toegestuurd, deze kan je op verschillende manieren betalen:
  • Gemakkelijk via de iDeal link op de factuur
  • Per bankoverschrijving
  • Pinnen bij bezorging van de materialen (creditcard wordt ook geaccepteerd)

Betaling dient minimaal 24 uur voor aanvang van de reservering gedaan te zijn om levering te garanderen.

In overleg kan er ook worden gekeken naar betaling achteraf, dit is voornamelijk van toepassing voor onze terugkerende en zakelijk klanten. Neem hiervoor contact met ons op.

Aan de slag


Begin gebruiksperiode: ?
Eind gebruiksperiode: ?
Aantal huurdagen: ?
Staffelfactor: ?

Verhuurinformatie


Reservering


Huur gemakkelijk de apparatuur waar je naar op zoek bent door de volgende stappen te doorlopen in onze verhuurshop:

  1. Geef de gebruiksperiode aan waarin je de apparatuur wilt gebruiken en selecteer de gewenste producten in onze verhuurshop
  2. Zodra je alles gevonden hebt ga je naar Mijn Offerte om daar de aanvullende gegevens in te vullen. Na alle gegevens ingevuld te hebben kan de offerte aanvraag verstuurd worden
  3. Vervolgens gaan wij ermee aan de slag; we controleren de beschikbaarheid en stellen de offerte op. Deze krijgt u per e-mail toegestuurd en kunt u online bevestigen
Daarnaast is het ook mogelijk om een offerte op maat laten opstellen. Kan je bijvoorbeeld niet alles vinden of ben je er nog niet uit wat je allemaal nodig hebt dan raden we je aan hier een vrijblijvende offerte op maat op te vragen.


Transport


Bij een bestelling van meer dan € 50,- incl. BTW kan je de bestelling door ons laten bezorgen en ophalen. Binnen Amsterdam wordt hier een bedrag van € 25,- incl. BTW voor in rekening gebracht. Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling buiten Amsterdam te laten bezorgen, hiervoor wordt een bedrag van € 0,40 incl. BTW per gereden kilometer gerekend. Bij het plaatsen van je bestelling zullen deze kosten automatisch berekend worden op basis van de aangegeven locatie.

Indien er gebruik wordt gemaakt van onze transport service is het van belang dat er op de aangegeven tijd iemand aanwezig is om de materialen in ontvangst te nemen. Als dat niet de persoon is die de reserveringsaanvraag heeft geplaatst verzoeken we je dat van te voren aan te geven. Het kan zijn dat we deze persoon vragen om zichzelf te legitimeren.

De tijden die je aangeeft in de aanvraag voor bezorging en ophalen proberen wij in onze planning te passen. Mocht dat niet mogelijk zijn dan nemen wij daarover contact op en proberen wij een nieuwe tijd in te plannen die wel past. Voor het bezorgen- en ophalen van de apparatuur rekenen wij altijd tijdslots van een uur. Dit om rekening te houden met eventuele uitloop tijdens het transport.

Onze reguliere transporttijden vallen tussen 10:00 en 18:00. Buiten die tijden is het ook mogelijk om apparatuur te laten bezorgen of op te halen, alleen rekenen we daarvoor een toeslag afhankelijk van het tijdstip en de hoeveelheid arbeid . De daadwerkelijke kosten hiervoor worden opgenomen in de offerte.

Zijn er bijvoorbeeld extra instructies nodig om vertraging te voorkomen, of waar rekening mee moet worden gehouden, dan horen we dit graag van tevoren. Denk hierbij aan niet voor deur kunnen parkeren, een lange afstand die moet worden afgelegd naar de evenementenruimte of dat de af te leggen weg niet gelijkvloers is (opstapjes, trappen, etc.).


Zelf ophalen


Natuurlijk is het ook mogelijk om zelf de apparatuur* te komen afhalen. Graag maken we hier een tijdsafspraak voor zodat we alle apparatuur netjes van tevoren voor je kunnen klaar zetten.

Neem hierbij ook je legitimatie mee en je pinpas of creditcard indien er nog niet van te voren is betaald. Komt iemand anders de apparatuur voor je ophalen, laat dit dan vooraf aan ons weten.

Houdt er daarbij rekening mee dat de gehuurde apparatuur veel ruimte kan innemen bij het transport en niet in alle gevallen zomaar in een normale auto past. Apparatuur te voet of met de fiets ophalen raden we in het algemeen af.

* Uitzondering hierop is DJ Gear. Het is bij ons niet mogelijk om DJ Gear zelf af te halen. Bij DJ Gear is het enkel mogelijk het te laten bezorgen.


Installatie


Het is ook mogelijk om de bestelde apparatuur door ons te laten installeren, voorwaarde hiervoor is wel dat ook het transport door ons wordt uitgevoerd. We proberen de kosten die hierbij komen kijken zo goed mogelijk in te schatten op basis van de geselecteerde producten en deze worden automatisch aan je reservering toegevoegd zodra je deze optie selecteert. Het kan echter voorkomen dat de daadwerkelijke installatiekosten afwijken, afhankelijk van de precieze samenstelling, wensen, bezorglocatie, tijden en andere omstandigheden. De daadwerkelijke installatiekosten kan je vinden op de offerte die door ons wordt toegestuurd.

Voor installatie van de apparatuur is het van belang dat er iemand op locatie aanwezig is op de afgesproken tijd om ons de juiste instructies te geven hoe en waar je de bestelde apparatuur precies wilt hebben. Indien er ook eigen apparatuur op gehuurde apparatuur moet worden aangesloten raden we aan om hierover met ons contact op te nemen zodat bijvoorbeeld ook de juiste bekabeling wordt meegenomen. Daarbij is het ook zaak dat de eigen apparatuur ten tijde van de installatie aanwezig is zodat alles netjes getest kan worden.


Betaling


Na het bevestigen van de offerte krijg je de factuur toegestuurd. Deze kan je op verschillende manieren betalen:
  • Gemakkelijk via de iDeal link op de factuur
  • Per bankoverschrijving
  • Pinnen bij bezorging van de materialen (creditcard wordt ook geaccepteerd)
Betaling dient minimaal 24 uur voor aanvang van de reservering gedaan te zijn om levering te garanderen.

In overleg kan er ook worden gekeken naar betaling achteraf, dit is voornamelijk van toepassing voor onze terugkerende en zakelijk klanten. Neem hiervoor contact met ons op.


Betalingsmogelijkheden

Staffelkorting - Meerdaagse Huur


Gebruik je de gewenste apparatuur meerdere dagen? In dat geval kunnen wij je een voordelige staffelkorting aanbieden. Door het selecteren van de juiste gebruiksperiode wordt dit automatisch meegenomen in de prijsberekening.

De staffelfactor is gebaseerd op het aantal dagen dat de apparatuur wordt gehuurd en wordt vermenigvuldigd met de dagprijs van de gehuurde materialen.

Hieronder vind je het overzicht van de staffelfactoren op basis van het aantal huurdagen:

Aantal dagen Staffelfactor
1 dag 1,0x
2 dagen 1,5x
3 dagen 2,0x
4 dagen 2,4x
5 dagen 2,8x
6 dagen 3,2x
7 dagen 3,4x
Meer dan 7 dagen Neem contact met ons op!

 

Algemene Voorwaarden


Op alle aanbiedingen, prijsopgaves en offertes zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. Onze Algemene Voorwaarden kan je hier vinden.